Հայրենագիտության ինքնաստուգուն

Ո՞վ է մեր նախահայրը, ու՞մ դեմ էր մարտնչում։

Հայկ Նահապետ

Ի՞նչ է առասպելը։Ի՞նչ առասպելներ ես հիշում։

Առասպել Արևի և լուսնի, Հայկ և Բել, Վահագն,Տառերի մասին,

Ո՞ վ է հայոց դիցարանի հայր Աստվածը։ Էլ ի՞նչ աստվածներ ես հիշում:

Արամազդ, Անահիտ, Նանե, Միհր, Աստղիկ։

Թվարկի’ր Հայաստանի բոլոր մայրաքաղաքները։

Վան, Երվանդաշատ, Անի, Երևան, Կարս, Տիգրանակերտ, Բագարան, Արտաշատ, Դվին, Շիրակավան, Արմավիր, Վաղարշապատ։

Թվարկի’ր ՀՀ մարզերը` մարզկենտրոններով։

Արագածոտն=Աշտարակ

Արարատ=Արտաշատ

Արմավիր=Արմավիր

Գեղարքունիք=Գավառ

Լոռի=Վանաձոր

Կոտայք=Հրազդան

Շիրակ=Գյումրի

Սյունիք=Կապան

Վայոց ձոր=Եղեգնաձորի

Տավուշ=Իջևան

Ի՞նչ գետեր գիտես, որոնք հոսում են Հայաստանով։ Ո՞րն է ամենաերկար գետը։ Ո՞ր գետի մասին ես հավաքել տեղեկություն։

Հայաստանում ամենաերկար գետը Ախուրյանի է , իսկ ես գրել եմ Վարդենիս գետի մասին։

Ո՞րն է հայ ժողովրդի էպոսը։ Է՞լ ինչպես է այն կոչվում։ Թվարկի’ր քեզ հայտնի հերոսներին։

Սասունցի Դավիթ

Ո՞վ է ստեղծել հայոց գիրը, ո՞ր թվականին։ Երևանում որտե՞ղ է տեղադրված նրա արձանը։

405թ Մեսրոպ Մաշտոց, Մատենադարանի դիմաց

Ո՞ր թվականին մեր երկիրը դարձավ քրիստոնեական։ Ո՞ր արքայի օրոք։

301 թ. Տրդատ երրորդ արքայի օրոք։

Հայկական ի՞նչ արքայատոհմեր ես հիշում։

Ռուբինյան, Արտաշես, Բագրատունիների

Ո՞ր հեթանոսական տաճարը պահպանվեց Հայաստանում` քրիստոնեություն ընդունելուց հետո, ո՞ր հեթանոսական տաճարը չավերվեց, պահպանվեց։

Գառնու հեթանոսական տաճարը, որը նվիրված է Միհր Աստծուն։

Տեղադրի’ր երրորդ ուսումնական շրջանի հայրենագիտության հաշվետվությանը հղումը։

Երրորդ ուսումնական շրջանի հաշվետվության հայրենագիտությունից

Քեզ դուր եկա՞վ հայրենագիտության դասընթացը։ Ինչու՞

Ինչ դուր է գալիս հայրենագիտության դասընթացը որովհետև այն մեր հայրենիքի մասին է։

Leave a Reply